Wednesday, October 28, 2009

Buat sahabat baikku..





Bismillahirrahmanirrahim..


Assalamualaikum semua..


Minta maaf sgt2..dah lame aku x mengepost kat blog ni..ermm..kerana keasyikan, kepeningan dan kesibukan menyiapkan projek ilmiah yang bakal dihantar 2Nov ni, hmpir sebulan lebih aku biarkan blog ni dikunjungi labah2 yg dh sempurna sarangnya..tgk gmbr tu..ish3..bile aku dh post ni,mintak maaf la labah2..sarang ko aku dh musnahkan..hihi..buat sahabat baikku yg tiap2 hr x jemu untuk jenguk2 aku di fb dan blog ni, aku mohon maaf sgt2..sbb x memberikan kbr berita terkini untuk kau sentiasa memastikan aku tenang dan bahagia dgn khdpn aku di sini..he3..bile dah kene komen,br tergerak hati ni nk post skjp wlupn keadaan x menyuruh utk aku berbuat demikian..it's ok..tp aku mintak maaf,utk setakat ni,aku stopkan utk post kat blog ni jap kot smpi hbs final exam..anyway,doakan aku..aku pn sentiasa doakn agar kau lbh berjaya dlm kerjaya yg diceburi..terima kasih kerana sentiasa ada di sisiku..love u!

FRIENDS..

We share smile..

We wiped the tears..

and trough the years..

Our friendship has grown..

along with us..

You're truly..

A part of my life..

Oh ye..buat Asma' pulak..HAPPY bIRTHDAy!!..mAY ALLAH bLESs u..

No comments:

Post a Comment