Thursday, September 03, 2009

Hati ini..






Petang hening bening ni...tiba2 hatiku dihambat rasa sayu..terlebih-lebih pulak emotionalnya..kenapa ntah..rase sedih..mungkin aku sunyi..hati minta diteman dengan rasa suka,tapi aku merasakan tiada teman petang ni..teman2 di rumah berehat keletihan,aku sunyi..tiada teman untuk bercerita..mungkin aku merasakan perasaan yang berlebih-lebih ini bila aku merasakan sahabat baikku tiada..lepas pulang kelas td,aku sms dia..dua jam kemudian br dibalas..mengharapkan masa luangku ini boleh bertanya khabar lebih..tapi,dia memaklumkan baru memulakan perjalanan ke Johor..hati ini agak kecewa sedikit..tapi bila mengingatkan mungkin urusan kerjanya di sana,tak mengapalah..moga2 dia selamat pergi dan pulang..he3..kenapa gelak?jiwang pulak ayat aku ni..mcm skema pulak..ok lah..daa


No comments:

Post a Comment